Silva O-Camp 2016

01.08.2016

Vzhledem k tomu, že jsem s ostatními SRKáči nevyrazil do Švédska, jsem se zase po roce zúčastnil jiné akce, a to SILVA O-Campu, v krásných prostorách Toulovcovek a okolí, pořádaný jak jinak než-li LPU.

Letos jsem se dostal do 8. družstva, kde jsem se pod vedením LuHa a praktikanta Vojty teda opravdu nenudil! (vážně, stačí kouknout na fotky :) Rozřazení na chatkách mě taky příjemně překvapilo, jelikož sdílet chatku s takovými borci (nejen na OB :D) jako Jindrou Konvalinkou, bros Vendou a Martinem Roudnými nebo Ondrou Volákem a Honzou Rusinem, o tom se mi mohlo dřív jen snít... :D Tréninky byly různé, většinou čiště orienťácké, dostalo se však třeba i na horský OB nebo O-biatlon. Relaxu bylo taky dost - jezdilo se na koupaliště, hrály se hry (jak ve dne, tak v noci!) nebo se prostě jen tak leželo v posteli.

Jel se taky tradiční Adventure, letos jsem ho zdolal společně s Kubou Pachelem (ZAM) ve velkém vyčerpání na 6. místě. Počasí bylo velmi příznivé, teda až s výjimkou posledního dne, kdy se běžely Béďovy štafety (náhoda?), které nakonec z 31 štafet dokončily bez disku jen dvě. Celotáborovka byla tentokrát na téma "Grand Coup", zaměřená na sběr indiánských per za vykonané činy. Do hry patřilo například i přespání v indiánském teepee, rozdělávání ohně pazourkem nebo vaření indiánských pokrmů. Já jsem byl určen náčelníkem kmene Mohycan, ale hnedka první hru jsme skončili v bažině a oproti ostatním nezískali žádné pero. Zbytek hry jsme i přes naše velké snažení už jen obývali poslední příčku, ale tím jsme si alespoň vytvořili pořádný fanklub -> slogan: "Móhykáni! Móhykáni!" provázel pak zbytek tábora. Celkově bych chtěl hru pochválit, určitě byla povedenější a zajímavější než ta loňská :) Béďa a všichni ostatní, jak účastníci, tak vedoucí a praktikanti byli úžasní, dík patří také sboru Alči a Evy - jídlo bylo super :) Tábor jsem si skvěle užil, po pár letech zase jedna s o-akcí, na které budu ještě dlouho vzpomínat...

Palda

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky